پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261911
طوفان الاقصي بزرگترين شکست رژيم صهيونيستي از سال ۱۹۴۸ تاکنون را رقم زد/ رژيم صهيونيستي در عظيم‌ترين جنگ اطلاعاتي عالم شکست خورد
تاریخ انتشار : 1402/07/22 12:05:26
نمایش : 532
فرمانده کل سپاه با تاکيد بر اينکه رژيم صهيونيستي يک ايالت منفصل اما زهرآگين و کودک‌کش از مجموعه سياست‌هاي آمريکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائيل با وجود پيوند درهم تنيده با آمريکا اما در برابر گرو‌ه‌هاي مقاومت فلسطيني شکست خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرلشکر حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به عمليات طوفان الاقصي گفت:  بزرگترين شکست رژيم صهيونيستي از سال  1948 به اين سو و بزرگترين پيروزي براي نهضت فلسطين در عمليات طوفان الاقصي رقم خورد. اين عمليات محصول انباشته شدن و جمع شدن بغض ملتي است که به واسطه غاصبان از سرزمين خود آواره شده اند.

وي افزود: آمريکا و انگليس بيش از 70 سال است که يک خنجر زهرآلود را بر پهلوي جهان اسلام زده اند و فلسطينيان را از سرزمين مادرشان که ساکنان اصلي اين سرزمين‌ها هستند، فراري داده‌اند و به تدريج با آوردن صهيونيست‌ها از سراسر جهان بر سرزمين فلسطين مسلط شدند.  

فرمانده کل سپاه با اشاره به برخي جنايات رژيم صهيونيستي در 70 سال گذشته خاطرنشان کرد:  از  ماجراي غم‌انگيز دير ياسين و جنايت‌هاي هولناک صبرا و شتيلا که توسط قصاب صهيونيست شارون اتفاق افتاد تا ماجراي غم‌انگيز روستاي قانا و هزاران جنايات ديگر در کنار نبردهاي 1967 و 1973 و غصب سرزمين فلسطين در سال 48 و 73 ميلادي و نبرد 33 روزه در لبنان و جنگ‌هاي بين فلسطينيان تا امروز همه اينها تاريخ بغض آلودي را براي فلسطينيان عليه اسرائيل ساخته است. 

سرلشکر سلامي با تاکيد بر اينکه تاريخ، حمايت‌هاي بي دريغ آمريکا از اسرائيل را از ياد نبرده است، گفت: آمريکا در عرصه سياسي با وتوي تمامي قطعنامه‌هاي ضداسرائيلي و در عرصه نظامي با حمايت‌هاي نظامي و لجستيکي همواره از جنايات و اشغالگري‌هاي رژيم صهيونيستي پشتيباني کرده است اما با اين حال فلسطينيان در ميانه اين جنايات غمناک،  هويت و احساس مقاومت خود را حفظ کردند و هفته گذشته در صبحگاه 15 مهر ماه يک درخشش استثنايي در صفحه زمين  رقم زدند که گويي آيات روح بخش قرآن براي فلسطينيان تفسير شد.

وي گفت: اين شکست براي اسرائيل از آن جهت سنگين است که فلسطين بدون مشارکت هيچ قدرتي توانست ضربه هولناکي را به دستگاه اطلاعاتي و ارتش رژيم وارد کند و افسانه ساخته شده شکست ناپذيري رژيم صهيونيستي را باطل کند. اهميت اين عمليات در اين بود که فلسطين توانست اين پيروزي بزرگ را بدست بياورد و اسرائيل اين شکست بزرگ را بپذيرد.

سرلشکر سلامي با بيان اينکه راز و رمز بقاي رژيم صهيونيستي  بر 4 عنصر تکيه دارد، عنوان کرد: عنصر اول، حمايت خارجي قدرتهايي چون انگليس، آمريکا، فرانسه و برخي ديگر از کشورها است. رژيم صهيونيستي يک موجوديت فاقد جغرافياي سياسي مستقل است و همواره ذيل دولت آمريکا تعريف شده است. 

فرمانده کل سپاه افزود: او يک ايالت منفصل اما زهرآگين و بي رحم و کودک کش از مجموعه سياست هاي آمريکا در جهان اسلام است.  اين رژيم يک عقبه سياسي با آمريکا دارد اما با وجود پيوند درهم تنيده با آمريکا باز  هم در برابر گرو‌ه‌هاي مقاومت فلسطيني شکست خورد.

وي با بيان اينکه  عنصر دوم بقاي رژيم صهيونيستي،  قدرت بظاهر افسانه‌اي اطلاعاتي و امنيتي اين رژيم است، خاطرنشان کرد: اين رژيم در فضاي عمليات رواني آنقدر خود را شکست ناپذير نشان مي‌داد که تصور جهان اين بود که هر حرکتي در فلسطين و حتي فراتر از آن زير ديد اطلاعاتي اين رژيم است. البته او واقعاً مجهز به تجهيزات و ابزارهاي اطلاعاتي پيشرفته است. در همين نوار غزه در مقابل او بالن‌هاي مجهز به دوربين هاي ديد در روز و ديد در شب و دستگاه‌هاي شنود و سيم خاردارهاي مجهز به حساسه‌هاي الکترونيکي وجود دارد.

سرلشکر سلامي افزود: علاوه بر اين پهپادها، ماهواره‌ها،  نفوذ انساني و شبکه اطلاعاتي گسترده اين رژيم بظاهر و برحسب همه شاخص‌هاي ظاهري يک قدرت اطلاعاتي بي‌نظير شکل داده که نقطه‌اي براي نفوذ باقي نمي‌گذارد اما  اينکه حماس در فلسطين توانسته بيش از هزار نفر را از اين سيم‌هاي خاردار و زير ديد دوربين‌ها و از ميان سامانه شنود اطلاعاتي و شبکه هاي گسترده جاسوسي عبور دهد و دستگاه اطلاعاتي رژيم نه قبل از اين عمليات که لابد يک سال آماده سازي آن اجبارا واضح  خواهد شد، حتي يک سرنخ کوچک از اين عمليات را کشف کند، بيانگر پيروزي بزرگ گروه‌هاي مقاومت فلسطيني است.

فرمانده کل سپاه گفت:‌ وقتي که رزمندگان فلسطيني رسيدند همه اينها خواب بودند که اين چيزي جز نصرت الهي نيست. نصرتي که برچشمان اينها پرده‌اي از نابينايي کشيد تا جنود الهي را نبينند. سامانه اطلاعاتي رژيم يک واقعيتي اشکار است. او در عظيم ترين جنگ اطلاعاتي عالم شکست خورد که قابل جبران نيست.

سرلشکر سلامي با اشاره به عنصر سوم بقاي رژيم صهيونيستي عنوان کرد: اين رژيم علاوه بر حمايت‌هاي  خارجي‌ و قدرت اطلاعاتي، داراي ارتشي مجهز است. ارتش او يکي از نقاط اتکا و عامل دوام و بقايس بود اما با اين واکنش بسيار ضعيف اعتماد به ارتش رژيم فروپاشيده است  و اين روزها آشفتگي رواني بي‌سابقه‌اي بين مقامات و ساکنان شهرک‌ها اتفاق افتاده است.

وي تاکيد کرد: عمليات اخير نشان داد صهيونست‌ها فاقد مردان جنگي هستند و نمي توانند از نزديک چشم در چشم رزمندگان فلسطيني با آنها مواجه شوند. اعتماد به ارتش رژيم براي حفظ  و بقاي آن از مخاطرات ظهوريافته از يک فلسطين جديد فروپاشيده و اين سه رکن قدرت رژيم صهيونيستي براي بقا زير علامت سوال جدي است.

سرلشکر سلامي با بيان اينکه چهارمين عنصري که رژيم را حفظ کرده قدرت ترساندن و ايجاد يک فضاي عمليات رواني کم نظيير است که با حمايت سياسي غرب تقويت مي شود، بيان کرد:  عمليات طوفان الاقصي رژيم را از پوسته مجازي عمليات رواني به در آورد و حجم واقعي قدرت رژيم را نشان داد.

فرمانده کل سپاه با تاکيد بر اينکه هرگاه جنگ مغلوبه مي‌شود قدرت واقعي نظام‌ها و رژيم ها نمايان خواهد شد، گفت: حجم واقعي هيبت و ترکيب يک دشمن در زمان جنگ نشان داده مي شود بنابراين رژيم اشغالگر قدس در عمليات اخير فلسطينيان چهار عنصر بقاي خود را از دست داده است. در همين ماجرا هم قبل از اينکه عملياتي صورت گيرد آمريکايي ها هيچ کاري نتوانستند بکنند امروز بعد از عمليات طوفان الاقصي آنها در حال احيا و تنفس مصنوعي رژيم هستند و همه توان خود را بسيج کرده اند تا با قتل عام فلسطيني ها موازنه رواني شکست خورده را برگردانند که عملا چنين چيزي ممکن نيست و آن شکست هرگز قابل جبران نيست.

وي با بيان اينکه ضعف‌هاي رژيم و کم عمق بودن آن قابل جبران نيست، خاطرانشان کرد: معمولاً خطوط اول مقابله با دشمن حياتي‌ترين و مستحکم‌ترين خطوط است؛ وقتي خطوط اول دفاعي رژيم در برابر تهاجم از هم مي‌پاشد خط دوم کجاست و نقطه توقف کجاست؟ اين کار تکرار پذير است و همه مي‌دانند بين شکست رژيم در يک عمليات نظامي و شکست کامل رژيم فاصله زيادي نيست.

سرلشکر سلامي با بيان اينکه امروز با يک حيرت اجتماعي و سرخوردگي و اضطراب دروني از گسترش جنگ در سرزمين هاي اشغالي مواجه هستيم، گفت:  امروز اين آمريکا است که مديريت حمله به فلسطيني ها را در غزه انجام مي دهد که البته کار بسيار خطرناکي است.  نسخه آمريکايي، هيچ داروي درمان بخشي براي حل اين مسئله ندارد و همانطور که نسخه آمريکايي در سوريه، يمن، افغانستان و  عراق نتوانست راه‌گشا باشد، اين نسخه براي رژيم صهيونيستي نيز محکوم به شکست است. 

فرمانده کل سپاه تاکيد کرد: ما امروز به آمريکايي‌ها اين مطلب را مي گوييم که شما در ميان امت اسلامي تاريخي سرشار از کينه و نفرت ساخته ايد؛ در عراق به خانه‌ها شبانه حمله کرديد و در زندان ابوقريب جوانان عراقي را شکنجه کرديد و صدها هزار عراقي را به خاک و خون کشيديد و سرانجام مجبور به ترک عراق شديد. مداخله شما در عراق براي عراق ارمغاني جز کشت و کشتار و براي شما جز بي اعتباري نداشت.

وي افزود: حضور شما در افغانستان پس از 20 سال دستاوردي جز عقب نشيني خفت بار نداشت. تنها چاره کار تغيير سياست‌هاي آمريکا است که بايد ظهور دولت هاي مستقل در غرب اسيا را به رسميت بشناسد و جز اين راهي براي خروج از باطلاق ها براي امريکا نيست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html